Thursday, September 9, 2010

Give me a reason to smile


It's been a long day for me.. didn't come home until 10.30 pm.. One of my older customer said I love you to me when I finished her nails.. it's cute.. but kinda creepy.. she never let anybody else touch her nails.. Last time I had to let somebody else do her nails because I was booked the whole evening.. she was willing to wait for me no matter how long it would take.. She said I might fall asleep here in the chair, wake me up when you are done, but don't forget me..
I felt so bad and tried with all my power to make her let somebody else do her nails.. somehow she finally agreed to let Khiem do her nails.. During the whole process she was looking at me.. and she gives me a funny smirk.. All I can do is to be super nice, smile back and wave to her from time to time.. but honestly it creeps me out a little.. But she's a very nice lady.

tomorrow is gonna be an another busy day.. I better go to sleep.. Good night.

1 comment:

  1. sv: hehe jag minns inte ens hur jag lärde mig använda ID sminket, köpte aldrig någort start-kit, fanns inte ens nåt då :p men antar att jag bara provade mig fram. Lättast så, för då känner man själv vad som passar en bäst =)

    oh okay, har själv inte provat läppglans fr smashbox men har typ en hel del annat haha, älskar allt hittills ^^

    vad är det du gör i usa? =)

    ReplyDelete