Tuesday, September 21, 2010

I realized it was only just a dream

Photobucket

1 comment:

  1. Jag tror att jag kom på att jag har missat att svara på din kommentar? Kan nog stämma va :P haha

    Men guud! Vad kul att du äger en hel nagelsalong! Tror jag har sett nåt YT-klipp för något årsen där du visade hur man gjorde blommor o så, sjukt nice! Jag brukar också leka lite med nagellack och sånt men är bara en amatör haha. Hade varit kul o få prova akryl och gele nångång!

    Jag jobbade som försäljare men jag har sagt upp mig från jobbet pga personliga skäl så imorn ska jag på en annan intervju inför ett försäljningsjobb igen. Har även jobbat deltid på subway och så med hehe.. Hoppas bara man hittar en heltidsjobb som passar en snart så jag kan skaffa ett eget körkort och betala min egen make up utbildning :)

    Oj, nu blev det lite för långt hihi sorrie :D

    ReplyDelete